تنهایی..
تنهایی..
تنهایی


دلم گرفته...

 

دلم گرفته است،دلم به اندازه ی غروب،به اندازه ی تک درختی در کویر گرفته است  ...

دلم به اندازه ی بغض پرنده ای که می پرد و در ملکوت دور افق گم می شود ...

به اندازه ی جامی سرشار از سرخی و سیاهی مرگ ...

نمی دانم بوی شوقی که از نفس های غمناک این شب به جان می رسد از کرانه های

وصال توست یا از نرگس های مستی که بر کنار جاده انتظار روییده اند؟

دلم برای سکوت شب همیشه تنگ است...

دلم می خواهد دفتر دلتنگیم را باز کنم و از شب سرد و ساکتم،حرفها بگویم .

دلم می خواهد همه بدانند که اهنگ عبور را با تمام وجود احساس می کنم و

اشک های بدرقه گر عزیزم را سرازیر می کنم .

چه بگویم از هزاران امید سبزی که در خانه ی دلم ویران می شوند ؟؟

چه بگویم از شب های منحوسی که سپید خاموش را فریاد می زنند ؟؟!!

بال هایم می سوزند،بال های بی عروجم.بال هایی که در قفس مانده اند و

از پشت میله ها فغان سر می دهند . چه کنم ؟؟

 میان کوچه های شب منم همپا... منم تصویر تنهایی... منم دلتنگ شب ...

دلم برای سکوت شب همیشه تنگ است ...و اینها بهانه ایست

دلم بیش از همه برای تو تنگ است ....

مرا به یاد بیاور. مرا از یاد مبر. که انعکاس صدایم درون شب جاری است ...



نظرات شما عزیزان:

گندم
ساعت13:03---13 اسفند 1390
s\سلام اپم
خوشحال میشم از حضورتوون...


ارتین
ساعت9:02---7 مهر 1390
هيچـــكس

ويراني ام را حس نكرد

روز رفتنــــــــت را به خاطــــــــــر داری ؟

کفــــــش هایــــت را بغل کــــــــرده بــــودی . . .

مبـــــادا صدایـــــش گوش هایـــــم را آزار دهـــــــــد ! ! !

نـــــوک ِ پا ، نـــــوک ِ پا دور شــــدی

از همیـــــن گوشــــه کنــــار

.

.

.

و امــــــــروز

بی ســــــر و صـــــــــدا پیدایـــــت شد

تـــــا بــــه رخ نکشـــــــــی اشتباهاتـــــــــــــم را

ایـــــن بـــــار کفــــش هایـــــت را می دزدم

مبــــــــــادا فکـــــر ِ رفتــــــــــن به ســـــرت بزنــــــــد


srr
ساعت23:49---1 مهر 1390
سلام خوبی وبلاگ خیلی خوبی موفق باشی راستی منم یه وب دارم دوست داشتی یه سر بهم بزن

مریم
ساعت20:06---1 مهر 1390
اولین روز دبستان بازگرد

کودکی ها، شاد و خندان باز گرد

باز گرد ای خاطرات کودکی

بر سوار اسب های چوبکی

خاطرات کودکی زیباترند

یادگاران کهن مانا ترند

درسهای سال اول ساده بود

آب را بابا به سارا داده بود

درس پند آموز روباه و خروس

روبه مکار و دزد و چاپلوس

روز مهمانی کوکب خانم است

سفره پر از بوی نان گندم است

کاکلی گنجشککی باهوش بود

فیل نادانی برایش موش بود

با وجود سوز و سرمای شدید

ریز علی پیراهن از تن می درید

تا درون نیمکت جا می شدیم

ما پر از تصمیم کبری می شدیم

پاک کن هایی ز پاکی داشتیم

یک تراش سرخ لاکی داشتیم

کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت

دوشمان از حلقه هایش درد داشت

گرمی دستانمان از آه بود

برگ دفتر ها به رنگ کاه بود

مانده در گوشم صدایی چون تگرگ

خش خش جاروی با پا روی برگ

همکلاسیهای من یادم کنید

باز هم در کوچه فریادم کنید

همکلاسیهای درد و رنج و کار

بچه های جامه های وصله دار

بچه های دکه سیگار سرد

کودکان کوچک اما مرد مرد

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود

جمع بودن بود و تفریقی نبود

کاش می شد باز کوچک می شدیم

لا اقل یک روز کودک می شدیم

یاد آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچها که بودش روی دوش

ای معلم نام و هم یادت به خیر

یاد درس آب و بابایت به خیر

ای دبستانی ترین احساس من

بازگرد این مشقها را خط بزن
.......
سلام
پاییزت مبارک
منتظر حضور پر مهرت هستم
آپم


مريم
ساعت14:04---1 مهر 1390
سلام دوست من.
خيلي به وب من خوش اومدي...
بهت تبريك ميگم وبلاگ خيلي زيبايي داري
با افتخار لينك شديد...
منو با اسم "من و روزاي عمرم" لينك كنيد


nazila
ساعت12:23---1 مهر 1390
سلام عزیزم. وب قشنگی داری. خوشحال شدم که بهم سر زدی. با همون اسم دهکده تنهایی لینکت کنم؟
منتظز جوابت هستم. بازم بهم سر بزن


nazila
ساعت12:22---1 مهر 1390
سلام عزیزم. وب قشنگی داری. خوشحال شدم که بهم سر زدی. با همون اسم دهکده تنهایی لینکت کنم؟
منتظز جوابت هستم. بازم بهم سر بزن


nazila
ساعت12:22---1 مهر 1390
سلام عزیزم. وب قشنگی داری. خوشحال شدم که بهم سر زدی. با همون اسم دهکده تنهایی لینکت کنم؟
منتظز جوابت هستم. بازم بهم سر بزن


سحر
ساعت19:36---31 شهريور 1390
سلام وب جدید مبارک...

قشنگه واقعا...

بازم بیا


گندم
ساعت18:25---31 شهريور 1390
سلام وب خیلی قشنگ و زیبایی دارین
خیلی عاشقانه هستش
خوشحال میشم اگه با تبادل لینک موفق باشین بهم خبر بدین


جاوید
ساعت14:14---31 شهريور 1390
سلام مرسی که اومدی بازم بیاااااااا

بنیامین شیدا
ساعت10:09---31 شهريور 1390
سلام ودرود بر دل...اسمت رو دقیقا نمیدونم....خیلی وبت قشنگه بهم سر بزن
الان میخوام آپ کنم


....
ساعت23:07---30 شهريور 1390
سلام ممنون كه به وب سر زدين
من شمارو لينك كردم اگه منو به اسم بيمارعشق لينك كن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 30 شهريور 1398برچسب:,

|
 


عشق مثل قایقی هست که در اعماق دریا غرق میشود ولی دوست داشتن مثل قایقی هست که رو این دریا آرام به حرکت ادامه میدهد پس دوست داشته باشیم نه عاشق شویم "دکتر علی شریعتی"

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

دل

 

بهمن 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

بی پرده...
به چه مي خندي تو؟
ستاره ها...
دلم گرفته...
تبادل لینک
دوست داشتن...
تنهایی...
یا رب...
عشق...
عاشق شوی...
شریعتی...
شب...
در وفای عشق...
پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند؟!

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی.. و آدرس dehkade-tanhai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداران شيرين تركمندي
به نام قانون ایست
بنیامین شیدا
یعنی گندم
من و روزای تنهایی
سعید و مهسا
بیمار عشق
عاشقانه ها
دوست دارم
گوم جان دی
خنده سرگرمي لطيفه
برات حرفای ناگفته دارم...
بزرگترین سایت تفریحی در ایران
اسمان شیشه ای
دریایی(آرتین)
گیتا
حرفهای دلم
تفریحی
لیلا و دیاکو
رکسانا
مهندسی برق
فیلم
عنوان لینک
ریسمان طلایی
"سکوت عشق"
دلخون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 44949
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->